Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zasady dotyczące zwrotów

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w wybrany sposób:

- Najdogodniejszy sposób to zalogowanie się do sklepu i wypełnienie automatycznego formularza zwrotu. Gwarantuje to Państwu minimum zaangażowania. 

- poprzez e-mail: reklamacje@phenomena-light.pl

- telefonicznie pod numerem +48 539 965 738

- wysyłając oświadczenie tradycyjnym listem poleconym na adres: Phenomena Light Rafał Bleichert ul. Portowa 10A, 44-100 Gliwice

Wzór pobierzecie Państwo klikając w poniższy >>>link<<<

 

Koszt wysyłki zwracanego przedmiotu pokrywa kupujący. 

Wysyłka na własny koszt wybranym przez siebie sposobem.

 

Na prośbę kupującego obsługa sklepu może zlecić odbiór zwracanego towaru kuriera DPD - odliczając od zwracanej kwoty koszt przesyłki  towaru od klienta do sklepu.

Koszt uzależniony jest od ilości zwracanych paczek + koszt stały 6,2zł .

Koszt aktualny z cennikiem DPD.

Na przykład: Przy zwrocie jednej paczki:

Koszt paczki: 18zł + koszt stały 6,2zł

Razem 24,2zł brutto - taka kwota zostanie odliczona.

 

Od momentu poinformowania nas o fakcie odstąpienia od umowy, macie Państwo 14dni na odesłanie towaru.

Bardzo proszę o staranne zapakowanie przedmiotu, aby zapobiec jego uszkodzeniu.

 

Adres do dostarczenia zwracanego towaru:

Phenomena Light

ul. Portowa 10A

44-100 Gliwice

tel: +48 538 208 837

 

Szanowny kliencie.

Uszanuj produkt, który zwracasz !!!

Nie niszcz opakowania jeśli nie jest to konieczne !!!

Zabezpiecz przedmiot, w ten sam sposób jaki go otrzymałeś. Nie pisz nic na kartonie.

Pamiętaj, że zwracany produkt powinien być zdatny do ponownej sprzedaży w stanie

nie naruszonym wraz z opakowaniem !!! 

Uszanuj naszą pracę i zaangażowanie w 100% zadowolenia klienta !!!

 

W przypadku stwierdzenia przez sklep uszkodzeń lub śladów montażu - sklep ma prawo pomniejszyć zwracaną kwotę o wartość o jaką została pomniejszona cena przedmiotu (min 40%)

Zaufane Opinie IdoSell
4.64 / 5.00 289 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-12
Szybko, sprawnie, polecam
2024-03-12
Wszystko OK
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel